Monday, February 15, 2010

dimanakah hati

pernah x kita terfikir..kemana hilangnya hati bila kita terasa seperti dikecewakan...aku pun tak pasti..kadang-kadang aku terfikir jugak...kenapa setiap kali dikecewakan pasti ada ynag rasa mcm dunia nie dh berakhir...2 yang bunuh diri....ish3...cuba bawa mengucap...klu hati dah ditutup dgn perasaan yang sedih...akal tidak akan berfungsi dan hati memainkan peranan....itulah terjadi kes yang bunuh diri...aku cuma nak nasihatkan siapa yang baca nie...banyakkan berfikir dan..buat keputusan berlandaskan akal yang waras...dan bnyakkan beristigfar kepada pencipta kita....salam.

My P@rTneR




KeNanGan TerinD@H


bukan senang kita nak mencari sesuatu yang akan kita simpan..yang akan kita jaga..yang akan kita belai...tetapi bila kita menjumpai nya..percayalah...kita tidak perlu tuk terus mencari kerana hargailah ia apabila ada didepan mata dan jangan pernah menyesal jika dia pergi jauh dr hidup mu....percaya lah bukan dia atau kamu inginkan seperti itu...cuma takdir telah menentukan sesuatu didalam hidupmu...

My RxZ Te@m