Saturday, February 19, 2011

HARI YANG SUNGGUH MEMBOSANKAN

hari ni update blog lg..tp update yang bkn2...huhuhu...so p na k cter ar nie...erm...mcm xde life je...bgn tdo smpi kul 4 ptg...mlm jge....adoi....huhuhuhu.....

Tuesday, February 15, 2011

APA KESUDAHANNYA????

terlalu banyak kekurangan...terlalu banyak kecacatan...namun hari ini, aku mengerti sesuatu yang tak pernah aku sangka akan terjadi pada aku...sesungguhnya tuhan maha adil...ak bersyukur kerana masih lagi diberi anugerah kesihatan yang amat bermakna..tapi semua ini datang apabila satu kejadian telah berlaku...bila kejadian telah berlalu..semua menjadi sedia kala...kenapa aku begini???sampi bila??bila akan tamat dengan lakonan duniawi...kdang2 ak terasa ak nie bodoh!kadang2 ak terasa diri ini amat hina...tetapi adlm kehinaan ini ake temui satu cahaya yang terpancar malap..cahaya keinsafan yang entah bila akan terang menerangi seluruh tubuh ini...ak ingin berubah..tp bila aku nk mula???dari mana aku nak mula??aku buntu....Ya ALLAH...tunjuk kan jln kepada hmba mu ini..yang terlalu hina disampingmu....